لیگ پینت بال هرمزگان

سراب خانه آتش به صدر جدول رده بندی رسید 



هفته سوم مسابقات لیگ پینت بال هرمزگان یادوراه مرحوم سعید حسن سالاری با حضور یازده  تیم در زمین ورزشی سینگو برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که تا پایان هفته سوم تیم سراب خانه  آتش  با کسب ۱۳ امتیاز صدرنشین است.‌ لیگ پنت بال هرمزگان با حضور تیم های  سراب خانه  آتش، شهرداری منطقه یک، بیمه ایران نمایندگی اقبالی ، پترو کالای هکمتان، ام تی دی، ریتون، آتش نشان، فرهنگی ورزشی شهرداری، نام، رویال گیت و سازمان پسماند در حال برگزاری است. 
در هفته سوم این رقابت ها بیمه ایران سه بر صفر پسماند را شکست داد. آتش نشانی و ریتون دو دو مساوی شدند. رویال گیت دو بر یک به تیم نام باخت. سراب خانه آتش دو بر یک ام تی دی را برد. شهرداری منطقه یک سه بر صفر ریتون را از پیش رو برداشت. پترو کالای هکمتان سه بر یک سازمان فرهنگی ورزشی را برد. آتش نشان سه بر یک نام را شکست داد. بیمه ایران سه بر صفر سازمان فرهنگی ورزشی را برد.
پترو کالای هکمتان دو بر یک بازی را ام تی دی واگذار کرد. رویال گیت  با نتیجه دو بر یک سراب خانه آتش را برد. از نکات مهم هفته سوم صعود چهار پله ای تیم بیمه ایران با پیروزی مقابل تیم های سازمان پسماند و سازمان فرهنگی ورزشی بود و از مکان هفتم به مکان سوم جدول رده بندی بود. تا پایان هفته سوم  تیم های سراب خانه  آتش، شهرداری منطقه یک، بیمه ایران نمایندگی اقبالی ، پترو کالای هکمتان، ام تی دی، ریتون، آتش نشانی ، فرهنگی ورزشی شهرداری، نام، رویال گیت و سازمان پسماند در مکان های اول تا یازدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند‌. در هفته چهارم این رقابت ها روز شنبه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری با سازمان پسماند بازی خواهد کرد. شهرداری منطقه یک به دیدار تیم نام خواهد رفت. 
بیمه ایران با تیم ام تی دی بازی خواهد کرد. آتش نشانی با سراب خانه آتش بازی خواهد کرد. پترو کالای هکمتان به مصاف رویال گیت می رود. ریتون با نام دیدار می کند. سازمان پسماند با ام تی دی ، شهرداری منطقه یک با سراب خانه آتش، بیمه ایران با رویال گیت و آتش نشانی با پترو کالای هکمتان بازی خواهند کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها